[Tajfutas] NEA eredmények

"Róbert, Kovács" kovacs at magnetic.hu
2015. Júl. 20., H, 18:30:54 CEST

Win7-8 esetén a böngészőprogramot futtassátok rendszergazdaként.
(tálcaikon - ikon - jobbklikk - futtatás rendszergazdaként). Így mennie
kell.

*Kovács Róbert
* mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu <mailto:kovacs at magnetic.hu>

*Magnetic Irodatechnika Kft. *

H-1139 Budapest, Petneházy utca 52. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764
Fax: +36 (1) 299-0812 Web:http://www.magnetic.hu
<http://www.magnetic.hu/> E-mail:info at magnetic.hu <mailto:info at magnetic.hu>