[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 20., H, 13:30:18 CEST

Kedves Dénes!

Köszönöm a leveled, Miksi nevében is.

Azt hiszem, most igaz, hogyha nem írtam volna, akkor "bölcs" maradtam volna,
de egyben tudatlan is. Talán más is ilyen számítógépes zseni mint én, így
nekik is segített a leveled.

Nekem valóban nem sikerült rájönnöm, hogy a "cím" rubrikába kell beírni az
évszámot, emellett az is megzavart, hogy csak pontosan arra a névre lehet
keresni, amivel a rendszerben a pályázó szerepel, így saját magunkat sem
sikerült megtalálnom elsőre korábbról, másodszorra meg már nem próbálkoztam.

üdv. Viktor
ui: Ha valóban lehet még kérdezni, akkor örülnék, ha segítenél rájönni, hogy
mi okozhatja, hogy nem sikerül sehogy a saját gépemről az MTFSZ
versenynaptárába dokumentumot feltöltenem? Kértem segítséget Skulóéktól, de
nem tudták megmondani mi okozhatja a jelenséget, csak abban tudott segíteni
Jankó Tomi, hogy ő feltöltötte az e-mailben átküldött dokumentumokat.
Köszönet neki ezúton is!