[Tajfutas] DN cikkek - sportágtörténet (1986)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 19., V, 11:46:30 CEST

1986 –

Harmincezer telefonigénylő (Dél-Dunántúlon) -Vasúti összeköttetés a La
Manche csatorna alatt (Megvalósulási terv – 1993-ra lesz kész?) – Olaf
Palme gyilkos merénylet áldozata lesz – Magyarország-Brazília 3:0 – Épül
Pécsett a déli összekötő híd - Elkészült a pécsi alagút – Mezey: Nem
félünk semmitől …, Hidegzuhany Mexikóban, Szovjetunió-Mao. 6:0 –
Megkezdődött a termelés Paks harmadik blokkjában – Felavatták az
ókeresztény mauzóleumot.

Hideg, havas tél, lassan kezdődik a szezon. Junior EB Pécsett, Főiskolai
Világbajnokság Miskolcon (2016-ban újra). Éjszakai világverseny a
Keszthelyi hegységben.

36 publikáció és fotó jelent meg a Dunántúli Naplóban. Ebből a nagyon bő
kínálatból szemezgetve tekinthető meg öt cikk a mellékletben.
Üdv,
Janó - (Adatkigyűjtés 2015.03.10. Tudásközpont, Pécs)
Egy kis Mecsek Kupa és MTBO reklám: (Tedd félre a pénzedet októberre! Én
már elkezdtem a felkészülést a versenyre! - Melyikre?)
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/718-mtbo-szakag-bemutatasa-2