[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 18., Szo, 08:45:44 CEST

Szia András!

A 300 Ft-os kitűző az már nagyon komoly lehet, mi olyan 100 Ft/db ár körül
szerezzük be ezeket.:) Emlékéremből meg ez a legolcsóbb kategória, ennyiből
szalaggal együtt már nem is jön ki gyakorlatilag egy érem.

Számomra az nem világos, hogy a kitűzőkről, illetve érmekről kiállított
számla, a kiírás, amiben szerepel, hogy ezt kapják a résztvevők, a fénykép,
amin látszik, hogy ott a nyakukban az érem, és az eredmény, illetve
résztvevői lista, miért nem bizonyítja egyértelműen a felhasználását
ezeknek, miközben több milliós pályázatoknál sokszor elég egy sajtpapír...
Gondolják, hogy otthon a falat akarom ezer darab emlékéremmel kitapétázni?
Nem elég megszervezni egy-egy vagy 4-5 szabadidősport rendezvényt, még ezzel
is szívatni kell a rendezőket, meg a résztvevőket is? Miért látja vajon
szükségesnek a pályáztató, hogy aláírás mintát gyűjtsön minden egyes
résztvevőjétől egy szabadidősport rendezvénynek. Természetesen egy több tíz
vagy százezer forintos pénzdíjról, amit pályázatból kívánnak fedezni legyen
átvételi elismervény!!! Na, de több száz egyenként 100 - 300 Ft-os
emléktárgyról??? (Nórmális Margit:)?)

Valóban nagyon át kell gondolni, hogy mit is vállaljon be az ember egy
pályázatban, és mire igényeljen pályázati támogatást.

A Pannon pályái után kellemes strandolást mindenkinek!

üdv. Viktor