[Tajfutas] Barátság Kupa szenior pályák pályahosszai

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2015. Júl. 14., K, 10:13:41 CEST

Kedves Boxi,

Kihagytad, hogy milyen messze legyen a rajt a celtol!
Pedig mar tobbszor lattuk, hogy az nem mellekes!!!!

Errol eszembe jut egy svajci versenyem. 20 percet zotykolodtunk egy
katonai teherauton, minekutana 45 perc eroltetett menet kovetkezett a celig.
Tokre nem ertettem a dolgot, mivelhogy senki nem zugolodott.
Sem elotte, sem utana. Egyaltalan nem ertem, hogy ilyen attituddel
hogyan lehet folyamatosan a vilag elvonalaban lenni.

Eredmenyhirdetes sem volt! Vilag szegyene!! Le veluk!!!

Gyula