[Tajfutas] Barátság Kupa szenior pályák pályahosszai

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 13., H, 23:37:29 CEST

Sziasztok!

Szeretném az idősebb szenior sporttársak segítségét kérni, hogy az őrségi Barátság Kupán valóban kedvetekre való pályákon futhassatok.

Elsősorban a női 50-70-es és a férfi 60-70-es korosztályt szeretném kérni, hogy írják meg kb. milyen távú pályáknak örülnének.

Eddig azt hittem, hogy kedvetekre való pályákat tűztem az elmúlt két évben, meg most a Vakáció Nagydíjon is, amik hosszabbak voltak ugyan mind a két évben a szokásos középtávú pályáknál, de azt is feltételeztem, hogy erre van igény a körötökben.

Most viszont elbizonytalanodtam, hogy tényleg jó volt-e a feltételezésem.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!

Barátsággal
Viktor