[Tajfutas] Pest megye sprint bajnokság_augusztus 29-én Gödöllőn

György Kiss kissguriga at gmail.com
2015. Júl. 12., V, 22:52:30 CEST

Sziasztok!

A Kirchhofer SE augusztus 29-én szombaton, Gödöllőn az Alsóparkban rendezi
meg Pest megye nyílt sprint bajnokságát.

Csatoltuk a versenykiírást, ami az MTFSZ versenynaptárában is elérhető az
alábbi linken: http://mtfsz.hu/versenyinfo/10955_i_20150829_PmRB_kiiras.pdf

Nevezni az ENRTY-n keresztül lehet *2015. augusztus 25. hétfő éjfélig
**http://nevezes.mtfsz.hu/
<http://nevezes.mtfsz.hu/>*

A verseny tömegközlekedéssel is elérhető, versenyközpont a vasútállomástól
és a HÉV végállomástól 50 m-re, ingyenes parkolási lehetőség 100 m-re.

A remek térképet Hegedűs Ábelnek köszönhetjük, aki több mint 400 gps pont
rögzítésével szinte újrarajzolta az egészet.

A jó pályákról Szecsődi Ákos gondoskodik, aki egy kis csavarral próbálja
meg érdekesebbé tenni a versenyt, így *a hosszabb pályákba egy szabad
ponfogásos részt is beletett.*

A verseny kiváló felkészülési lehetőség a Szegedi sprint OB-kra.

Szeretettel vár mindenkit a Kirchhofer SE versenyrendezősége!