[Tajfutas] jwoc2015 váltó

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Júl. 11., Szo, 08:29:55 CEST

Kedves Bandi, kedves listatagok,

tegnap nem volt módom reagálni a váltó eredményekre, de úgy látom, hogy másoknak sem sikerült ez, leszámítva Janót és Téged.
A véleményem - átnézve a pályákat - az, hogy ez a fejenkénti 9 perc a világbajnoktól  a fiúknál és  a lányoknál egyaránt) normális különbség egy magyar és egy skandináv között egy ILYEN NEHÉZ TEREPEN.
Idehaza akár el is kaphatjuk Őket a sűrű úthálózatú, aljnövényzet nélküli parkerdőinkben.
De ez a Junior VB nem ilyen terepen volt.
Összességében azt mondom, hogy nem érdemes különleges okokat keresni, hanem örülni kell azoknak az egyéniben elért kiemelkedő helyezéseknek ( és időknek!), melyeket egy ILYEN RENDKÍVŰL NEHÉZ VB-n elértek a legjobb magyar tájfutók.
A magam részéről becsülöm Mindannyiuk  teljesítményét, ami most ennyire volt elég.

Üdvözlettel,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701
Mobil: 06-30/4711-593