[Tajfutas] Fw: tájfutás a sajtóban

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Júl. 10., P, 14:45:15 CEST

Sziasztok!

Veszprém megyében is régóta jó a sportágunk sajtója. Én ezt ismertem már régebb óta is.

Popey!
Bocsi, de nem találom a neten a Nógrád megyei Hírlapot.
A kereső ezt dobja ki:
http://nhc24.hu/
Ez lenne az?
Aztán találtam még blogot, igaz ez is sajtó, de hát ... Amibe meg egyébként minden belefér. A kisversenyek 38. helyezettje is. Persze helyben ez is fontos, de a nagy újságokba nem lehet mindent megjelentetni. Képzeld el, ha egy megyei versenyen indul 120 induló 25 kategóriában. Az 75 dobogós versenyzőt jelentene. Hol lehet ennyi nevet megjelentetni? Papír alapú újságban biztosan nem. Blogba meg bőven belefér.

Viszont rólatok papír alapon is megjelennek a hírek?

Aztán itt van a fénykép.
Még mindig nem tudom milyennek kéne lennie a “tájfutós” fényképnek. Ez az?
http://nhc24.hu/2015/04/harom-aranyerem-paradfurdorol/

És ha már újságírás:
Csak egy mondat egy cikkedből:
“Két éve, hogy komolyabban is bekapcsolódtam a természetben folytatható szabadidősporttal, a teljesítménytúrázással.”
Valami nem stimmel már az első mondatban, és van ilyen bőven még a tájfutós cikkeidben is (mert néha belenézek).

Üdvözlettel
Fehér Ferenc
aki nem újságíró, de néha kritikus olvasó