[Tajfutas] JWOC2015 long

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 9., Cs, 22:05:00 CEST

Szia Gerzson,
Tessék követni a kissé amatőrre sikeredett TV közvetítést és akkor
választ kapsz a kérdésedre. (De most már bizonyára vannak Emit részidők
is a honlapon.)
A felvételeken alig látható a nézőközönség, de remélem a számuk
meghaladta annak a kb. 1200 főnek a számát akik távolról próbálták
követni az esemény alakulását.
Nálam a csúcs, az első profi sugárzás és azóta is etalon a 2008 évi cseh VB.
Üdv,
Janó, aki nem bízná a közvetítést nyári szakmai gyakorlaton lévő
fiatalokra, még ha csúcstechnika is van a kezükben.
https://www.flickr.com/photos/111363005@N06/19287658489/in/album-72157655537732075/
tán, holnap a váltó közvetítése kiegyensúlyozottabbra sikeredik