[Tajfutas] re ellenvélemény

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2015. Júl. 9., Cs, 20:04:17 CEST

Üdv minden tájfutónak! Olvasom a hasonló tartalmú levelek özönét és várom hogy  végre megszólal-e valaki a verseny rendezői közül a teljesen hamis pályaadatokkal kapcsolatban. Persze értem erre nehéz ép ésszel magyarázatot találni.

Lenne egy másik megjegyzésem is, ami a pályakitűzéssel kapcsolatos. Az F65 pálya(3.6 km) egész jól nézett ki a 11. pontig(101 kód). Addig még a szerintem kicsit rövid átmenetekben is domborzatot kellett olvasni.  Viszont a 11. ponttól egy 660 m légvonaltávú szakaszt kaptunk a 12.(befutó pontig).Ezt úgy lehetett teljesíteni, hogy lefutottunk egy völgyön egy széles útig, majd azon döngettünk 400 m-t a befutóig . Valódi C fokozatú átmenet, ami sokat rontottt a pályán.

Kíváncsian várom hogy Sólyom reagál-e végre a kritikákra?

Szép estét

Csongrádi Jenő