[Tajfutas] Egy ellenvélemény

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2015. Júl. 8., Sze, 17:45:43 CEST

Mivel én csak a magam szórakozására járok versenyre, így ezek engem nem
zavarnak, zavartak.
Nem edzenék másképp akkor sem, ha tudnám a pályaadatokat, nem is szoktam
megnézni. Ha sokat vagyok kint, akkor azt élvezem (ár/érték arány), ha
keveset, akkor még legfeljebb kimegyek futni verseny után. Most hétvégén a
térképen utólag néztem, tényleg nincs rajta a szint, de őszintén, az mit
változtatna, ha a rajtban meglátom?

A Balaton Kupára rendszeresen járunk, véleményem szerint érdemes a helyén
kezelni: kevés emberrel megrendezett buliverseny. Az, hogy rangsoroló-e,
pont lényegtelen számomra. Van egy csomó, nagy múlttal rendelkező verseny
ennél színvonaltalanabb rendezéssel, rosszabb térképpel, arra nem is
járunk. Azt is látom, hogy sokan nem a versenyeket nézik, hanem a
rendező(k) személyét, a velük szembeni szimpátiát vagy ellenszenvet vetítik
a rendezvényükre.

Szerintem jó pályák voltak, a szeder lábszárközépig ért, megfelelő
technikával, fizikummal még futni is lehetett benne. A Face to face
kifejezetten élvezetes volt, a két rövidtávú futam korrekt. A Balaton vize
fürdésre megfelelő.

Végül, hogy megfeleljek a lista szemléletének, ideírok egy negatívumot: a
sörváltón meleg volt a sör.

Üdv
KG

(Janó jövő évi KOB felvetésére reagálva: Ha egy futam miatt kell utaznom
Kambodzsába számomra ismeretlen okból, akkor sokkal kritikusabb leszek.
Vagy otthon maradok, én döntök)