[Tajfutas] Re szintkülőnbség

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Júl. 8., Sze, 09:12:13 CEST

Sziasztok!

Az uzsai terep tényleg nagyon szép és technikás, és a nagy része valóban meglehetősen szintes, ezt mi fiatalabb szeniorok az Oldgombi által említett POCSB-n is újra megtapasztalhattuk. Akkor már az is érződött, hogy kezd bozótosodni kicsit a korábban szinte teljesen tiszta szálerdő. Évekig szerettem volna ide vinni a Tájfutó Maratont, mert a 2002-es EB-n, meg a 2004-es Euromeetingen nagyon megtetszett ez a hazai viszonylatban igen technikás terep. Akkoriban azonban nagyon nehéznek tűnt ide bejutni, úgy tűnik az utóbbi években egyhült a szigor, talán egyszer lesz majd itt is Tájfutó Maraton?

Emellett azért van olyan része a terepnek középen, ami azért kevésbé szintes, ugyanakkor nem kevésbé technikás. Lehet, hogy eredetileg ott lett volna benn a Cél, VK, de kikerült valami miatt onnan?

üdv. Viktor