[Tajfutas] Ez eset a Mátrában már tavaszon megtörtént

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Júl. 8., Sze, 07:49:51 CEST

Szia Edit, Sziasztok!

Akkor, ti még nem voltatok Eger kupán !.

Minden, amit itt leírtál, ezt megelőzően néhány hónappal már megtörtént a mi térségünkben is, annyi változással, hogy a parádfürdői futamon (később hibaként a rendezők az OCAD pályaberajzoló/távmérés helytelen beimportálását említették) utólag nemes gesztusként a rendező szerv képviselője elismerve a bakit, egy bükki versenyen, sportos tárgyjutalomban részesítette amolyan fájdalomdíjként a versenyen indultak 90%-át.

Csakhogy ennek, mint most utólag látom, igencsak duplán itták meg a levét a versenyzők.

Regionális rangsorolóként az Eger Kupa  II. futama a versenykiírás szerint rövidített normáltávként volt meghirdetve, így a győztes idők mind elszálltak(Lásd MTFSZ honlap idei rangsoroló futamok feltöltése) és az érintett kategóriákban szinte minden magyar versenyző minősítés szempontjából időtúllépéssel a partvonalon túlra lett küldve.

Nem tudom, hogy ilyen eset felmerülése után miért is nem lehetett a futamot utólag normáltávként elfogadni, hisz ez így a kánikulai hőségben nem rövidített, vagy normál, hanem inkább hosszított távú versenyfutam volt a jelzett, duplától is több szintkülönbsége mellett.

Ez utóbbi felvetésemre szívesen venném a szakemberek véleményét is!

Popey