[Tajfutas] Főtikár - IOF vezető hazai óvás

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Júl. 7., K, 11:54:30 CEST

Sziasztok,

Kelemen Janó levelei nem minden esetben igénylik a választ, de azt kell,
hogy mondjam, hogy a 170-es házsarok pont esetében teljes mértékben jogos a
kérdés, hogy a pályanyomtatás  szerinti helyről, miért tették ki szinte az
előző pontról láthatóvá, s ezzel atletikusabbá téve az átmenetet.

A fotón valóban jól látható, hogy a ház előtt végig húzódó fém "műtárgy"
végéhez szúrták le az állványt a  házsarok helyett a rendezők.

üdv,

Fifi , a tényeknek hívő

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593