[Tajfutas] JWOC2015-Norvégia közvetítés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 6., H, 21:52:49 CEST

Ha az első tízben, akkor min. 9.
SWE
NOR
SUI
FIN
DEN
FRA
RUS
CZE
HUN
Ezért a kilencedik helyért vetekszik további kilenc nemzet.
Egy ösvényt és egy szekérutat sikerült kereszteznie a pályáknak. :)))
http://porsgrunnol.no/jwoc_common/daybyday/JWOC/Maps/JWOC_2015_Middle_Q_W20_A.jpg
Majd meglátjuk.
Janó, a hurrá optimista

Pisti, ugorj ki Norvégiába, mert gyenge a fotósuk. (És annál már csak a
mai TV közvetítés a haloványabb.)
Ki látható a fotón, mert én nem ismerem a csapat minden tagját?
https://www.flickr.com/photos/111363005@N06/19287558449/in/album-72157655537732075/