[Tajfutas] ifi EB az Erdély TV-ben

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 1., Sze, 09:56:53 CEST

Fiatalok egymás közt:
Jössz röpizni.
Eljössz ma kosarazni.
Kézi meccs lesz a suliban.

Média:
Kézilabda mérkőzés eredménye
A röplabda gálán, jelen volt .....
A kosárlabda Európa-bajnokságon
stb.
Pont fordítva, arra kell nevelni a fiatalságot, megkérni az edzőket és
riport előtt a kommentátort, hogy tájékozódási futás a hivatalos nevünk,
ezt használjuk a médiákban, ezt kérjük a fejlécen megjelentetni, és
legyen szíves így feltenni a kérdéseit. Csak egyszer kéred és megértik.

Janó, a volt tájékozódási futó