[Tajfutas] Térképbegyűjtés? Igen!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jan. 28., Sze, 22:28:42 CET

Sziasztok,

Miközben -reményeim szerint- érkeznek Ábelhez a térképek sokaságai, újra
arra kérlek Titeket, hogy írjátok be a naptáratokba, hogy *2015. április
25-n Bóly*ban, sportágunk "bölcsőjében" várunk rátok egy egész napos
rendezvényre. (pl. Budapesttől csak 200 km autópályán, röpke két óra
alatt letudható távolság)
Három megye diákbajnoksága mellett RR futam (rövidtávú egyéni és váltó
verseny, külön futam a helyi iskolásoknak és lakosoknak) és jubileumi
megemlékezés sportágunk megalapítójáról.
Ábel által összeállított könyv helyi bemutatkozása, filmvetítések stb.
Egy promóciós film az esemény házigazdáiról itt tekinthető meg:
https://www.youtube.com/watch?v=DYbu4JBPyX8&list=UUzX4jiAiU-RN8o-U2HdF4Pw
Ők már bemelegítettek. Ha eljössz, találkozhatsz velük az ellenőrző
pontokon.
2015 a Tájékozódás Éve - 90 éves a magyar tájékozódási futás.
Gyűjtsd be Bóly térképét is!