[Tajfutas] Két link

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Jan. 21., Sze, 19:27:57 CET

https://nogradsport.wordpress.com/2015/01/21/ismet-kozbeszolt-a-kornyezetvedelem/

Kicsit haza beszélve és lejtve
https://nogradsport.wordpress.com/2015/01/14/negyven-ev-utan-ismet-nograd-megye-ad-otthon-a-rendezvenynek/

Sziasztok!

A mátrai ttúra igen közkedvelt a tájfutók számára is(alapozás felmérése).
Utálnak is emiatt a bakancsosok, nem is engednek el szívesen maguk mellett pl.  egy szük ösvény esetén, de azért a túrán békesség honol.

Ha csak a távonként leggyorsabb teljesítőket nézzük, akkor bizony  Kovács Ádámtól Sculó, Kis Zsebe, Nagy Pista...,a csajok ...  ezt felsorolni is sokáig tartana veszünk, vettünk részt részt rajta.

Mivel, amolyan rokon  sportról van szó, érdemes megemlíteni, hogy már velük is komolyan foglalkozik a környezetvédelem.

Én először komolyabban két éve szembesülten a Lees Nándi túrán a kötött létszámmal.
Most meg már komoly kontrát kapott Téli Mátra túra is.

Idén az Észak Mo.-i környezetisek minden valószínűség szerint a tojó madarak miatt, távonként(négy táv van) 700 főben maximálták a túrán indíthatók létszámát.

Ez összenjében 2800 főt jelent.

Természetesen a 2800 fős előnevezési limit már két héttel a rendezvény előtt maximálisan betelt.
Tehát helyszíni nevezésre nincs lehetőség! (csak az otthon maradottak esetén lehet vkik helyett beugrani)

Én továbbra is értetlenül állok az ilyen környezetvédelmi létszám tiltás előtt.

Maradi vagyok: -Nálam még továbbra is legfőbb érték az ember! (Nem a madár!)

Szép Estét

Popey