[Tajfutas] Marketing és Kommunikációs nap - Edzői Konferencia: 2015. január 31- február 1. Budapest

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2015. Jan. 20., K, 11:19:11 CET

Sziasztok,
a szakmai nap első előadásának szövegét valójában Ti írjátok, így még
szombat (január 24) estig várom a tájfutó szpíker kérdőívek kitöltését.
Eddig 428-an küldtétek el a véleményeteket, köszönet érte! Várom továbbra
is a fiatalok aktivitását, hogy egy kicsit jobban reprezentált (jelenleg
15%) legyen az álláspontjuk...
http://goo.gl/forms/Bw5SI1mOxQ
köszönettel
zka