[Tajfutas] informatikai fejlesztések

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 09:42:14 CET

*Csatlakozom Boxihoz, köszönjük a fejlesztéseket, és örölünk a visszatért
Tájfutó Arcoknak!*

*Úgy látom, a versenynaptár kissé el lett rejtve, így ezúton tenném közzé a
Tavaszi Boróka kupa verseny honlapját:*

*http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2015/
<http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2015/>*

*[image: Szövegközi kép 1]*

*Szeretettel várunk mindenkit február utolsó, és március első napján,
Izsákon!*