[Tajfutas] (nincs tárgy)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2015. Jan. 5., H, 11:01:56 CET

 Tiszteletem Mindenkinek!!
Segitséget kérek!!    Az unokáimmal használt pc,tönkrement.A fiamtól kaptunk egy gépet,ami (sajnos csak későn jöttemrá az okra) Tönkre tette a merevlemezeim elektronikáját.Már egy hónapja keresgélek,de nem jött össze.Az a helyzet hogy minden cuccunk rajta van és nem rudunk hozzáférni.Ha valaki tudna ilyen "lemezeket",jelentkezzen,valahogy meg egyezünk.Az se baj ha szektorhibásak,nekem csak az elektronika lellene.
A következők: Segate Barracuda 7200.7  120 Gb. model: ST3120026A                      Western Digital   80 Gb. WD800  S/N WMAM9N490410                           "          "        80 Gb. WD800JB     WCAN9U476684
Ha ezek meglennének,akkor elő tudnám hívni az elveszett dolgankat.
Előre is Köszönettel               lujipapa
Ja: Tudom hogy a lista nem erre való,ezért BOCS!!