[Tajfutas] HOB (Privát)

Wieder Ilona wieder.ilona at upcmail.hu
2015. Feb. 11., Sze, 15:22:47 CET

Sziasztok!

Érdeklődéssel olvastam az eddigi hozzászólásokat, bár én már nem vagyok
érintett ( koromnál fogva)  a tömegrajtos formában ( azt azért zárójelben
hozzáteszem, hogy többekkel egyetértve -hála Istennek.).

Bennem is az merült fel, ami Sanyiban, hogy mit szólnak ehhez az érintett
fiatalabbak, vajon örülnek ennek, vagy ők is az egyéni versenyforma hívei
lennének inkább?!?

Lehet, hogy a Facebook számukra vonzóbb, mint  a levlista, de talán vannak
fenn itt is néhányan, várjuk az ő véleményüket is!

Üdv,

Wieder Ilona

  _____