[Tajfutas] HOB

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2015. Feb. 11., Sze, 09:54:07 CET

Szerintem is felháborító, hogy ilyen durván sérül a sportág alapelve,
rendkívül sportszerűtlennek tartom, hogy nem lesznek egyenlőek a
feltételek. Én innen a végekről üzenem, hogy 1:25000 méretarányú,
fekete-fehér térképet biztosítsanak, mindenkinek kötelező legyen a jól
bevált cseh gumistoplisban futni (hiszen a pénzes versenytársak csodacipői
behozhatatlan előnyt jelentenek), tiltsuk meg a "gyors" dugókák
használatát, 10-20 mp hátrányt szedhet össze az ember csipogásra várva.

Irónia OFF

Vagy fogadjuk el, hogy nem csak ezek, hanem más is változik és engedjük
meg, hogy kipróbáljanak a sportágban új dolgokat. A nyitottság,
kísérletezés hasznos tud lenni a fejlődés szempontjából, bár sokakból
hiányzik. A pályakitűzőket és ellenőrző bírót megnéztem, én megbízom
bennük, hogy meg tudják oldani színvonalasan. Tudom, hogy szubjektív
vélemény, de engem a mezőny nem fog befolyásolni, úgyis a saját fejem után
megyek. Az is igaz, hogy én azért járok versenyre, mert élvezem a mozgást,
a tájfutást, szeretek erdőben kocogni, nekem ez egy hobbi. Emiatt is van,
hogy van amire elmegyek, van amire nem. De utóbbinál se szítok bojkottot.

Úgyhogy egy szavazat a tömegrajt mellett. :)

Én hiányolom még a "minek alföldre OB-t vinni, a Pilisben is lehetne",
"senkit sem érdeklő, de nagyon fontos mágneses Észak", "miért nem lehet
villamossal megközelíteni a célt", "jajj, de hosszú/rövid lesz a pálya",
stb. témaköröket, bár van még idő.

üdv
KG