[Tajfutas] HOB

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Feb. 10., K, 21:24:51 CET

Szia Robi,

a többiek  érveit nem csak értem, de egyet is értek velük.

Tudnál írni a szubjektív élményeidtől függetlenítve néhány komoly(abban
vehető) érvet, indokot amellett, hogy tömegrajttal  miért lenne érdekesebb,
korrektebb a HOB lebonyolítása?

Nekem  a dús fantáziám ellenére sem sikerül ilyen okokat találnom a
tömegrajt mellet, de próbálj meggyőzni Bennünket. :)

üdvözlettel,

Fifi

,

Honfi Gábor