[Tajfutas] HOB

Goldmann Róbert grobi at nograd.net
2015. Feb. 10., K, 21:04:34 CET

Sziasztok!

Én támogatom a tömegrajtos lebonyolítást. Váltókon is szeretek első futó
lenni még ha gyakran el is rontom. Itt legalább több időm lesz, hogy ez
után megpróbáljam utolérni a többieket:-)

Robi

UI: Kicsit félve írok a tömegrajt mellet mert a végén még valakinek
eszébe jut, hogy a bojkottot azokra a versenyekre is kiterjeszti amit
olyan egyesület rendez akinek tagja támogatja ezt a formát.:-(