[Tajfutas] nevezési díjak

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Feb. 6., P, 21:14:09 CET

Sziasztok!

Én úgy két éve utánajártam a témának - a levlistára is írtam akkoriban
-, el tudnának fogadni a tájfutó egyesületek is SZÉP-kártyát ill. az
eredetileg a sportbelépőkre kitalált utalványokat is, de eléggé
macerásnak tűnik a vele kapcsolatos adminisztráció, figyelembe véve a
várhatóan kis összegű fizetési tranzakciókat. Nekem még nem volt
kapacitásom megcsinálni az általam menedzselt szervezetekben.

Üdv,
Skuló Marci