[Tajfutas] MK, de főleg Eötvös szeptember 6

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2015. Feb. 3., K, 17:54:54 CET

Sziasztok

Köszönöm, legalább 10 féle levelezési címet és pár telefonszámot kaptam.

Bocs mindenkitől és Karcsitól, de én sajnos nehezen használom a "korszerű"
dolgokat, pedig nagyon igyekszem.

Amit pedig írni akartam Neki, azt most itt megírom: A Szlovák Kaszt Kupa
aug. 27-30-i időpontja miatt az utolsó utáni  percben tettük át az Eötvöst
szeptember 6-ra, és mivel a ttt-nek van aznap versenye, minél előbb
értesíteni akartam őket a dologról, de ez tegnap este elmaradt.

Ha változtatni akarnak, remélem a naptárbizottság még befogadja a döntést.

A dologhoz még annyit, hogy a GPS honlap jan. 5-én indult, kiírás hó végére
lett, én igazán igyekszem mindenre figyelni, de tavaly semmilyen jelzés nem
jött az új időpontról.

Januárra már a 3Sz versenyek naptára is kész volt, nemhogy a kicsit nagyobb
versenyeké.

Az időpont ütközés nemcsak a versenyzőket, de a rendezőket is alaposan
megfogyasztotta illetve nehéz döntésekre kényszerítette volna, ezért kellett
az áthelyezés.

Ábel