[Tajfutas] Fw: Nemzeti Sport

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Feb. 2., H, 17:03:39 CET

Inkább panasz,de azért azt szívesen venném, ha vki meg tudná küldeni a díjazottak névsorát..., egy késobbi sportági sajtóanyag megírásához.

Látni, látom Máthé Pisti remek fotóit, dehát ezt nem tudom teljességgel odarendelni az átadott díjakhoz.

Közben megírtam a Téli Mátra ttúra bo lére engedett megyei érdekeltségu sajtóanyagát, bizonyhogy megemlítve benne a tájfutó hölgyeink remek teljesítményeit.

Jó napja lehetett, Makrai Évának(na most már aztán végképpen nem tudom, miként használja a nevét-lásd eredménylista) aki ttúra egyik távjának abszolút noi gyoztese lett(1-8. hely csak tájfutók) és néhány órával késobb már a fovárosi díjátadáson volt.(remélem o van a díjátadás fotóinak egyikén)

Gratulálok minden díjazottnak!

További Szép Napot!
Üdv: Popey