[Tajfutas] Régi eredmények-adatok

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Dec. 31., Cs, 12:00:26 CET

Sziasztok!

Többször "zaklattalak" benneteket, hogy hiányzó OB-s
eredményekben segítsetek. A '70 évekből ezek hiányoznak:

CSB:

 -72
 (Gyöngyös)            hiány:  F 17-N17 eredménye (teljes: csapat és
egyéni eredmény)

 -77  (Sárvár-Miskei erdő)hiány:  F17A  teljes
eredménylistája

 ÉOB:

-76 (kazincbarcika-Kakukk lesés) (csak az első
6 eredménye van meg) Kazincbarcika-Kakukk lesés

VÁLTÓOB:

-71
(Zamárdi) TELJES (egyéni és csapat eredmények)

AMIRE nagyon
szükségem lenne, a számomra nem fellelhető rajtengedély számokra.
Segítséget kaptam sokaktól, de rengeteg a hiányzó adat.

Pap Lacóval
leveleztem és megkaptam Tőle Szaktilla János rajtengedélyének számát.
Arra gondoltam, talán más is tud segíteni. A személyek azonosításához
teljes születési időre szükségem lenne(év-hónap-nap).

Csatolom pl.
1975 CSB F17 eredményeit. Nevek írásában lehetnek hibák, segítsetek
kijavítani. Az egyéni listában szereplő üres helyeket szeretném
kitölteni igazolási számmal. A F21 a következő sportásainknak adatai
hiányoznak:

 		Köpf Jenő

 		SMA

		Nagy András