[Tajfutas] mindenféle akadékoskodások

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Aug. 28., P, 20:25:01 CEST

Sziasztok!

Kérdéseim, megjegyzéseim néhány versenyhez:

Szept. 29. Gödöllő:
Gyorsvonatokkal is lehet menni a Keletiből. Ezek minden kerek órában
indulnak, Gödöllőig nem állnak meg és mindössze 150 Ft-tal drágábbak, mint
a személyvonatok. Vissza minden óra 31-kor indul gyorsvonat, minden óra
43-kor személyvonat.

Kész ev. június 7-én volt:
Most vettem észre véletlenül, hogy van már rangsorpontos eredmény. Viszont
az F65 és F70 külön-külön van, pedig azonos pálya volt, és a 2 kategóriában
együttesen volt 5 engedélyes versenyző.

Szept. 5. Dél-alföldi reg. és Szeged Kupa
Kérdezem: Jól látom-e, hogy a vasútállomásról a 11-es busszal lehet
legjobban megközelíteni a versenyt és az a verseny napján minden 00 és 30
percben indul reggel és délelőtt?

Szept. 19-20. Keleti Tájfutó napok:
Ez van a kiírásban:
"FN 10D, 12C, 14B, 15-18C, 16B, 18B, 20A, 21A, 21B, 21C, 35B, 40B, 45B,
50B, 55B, 60B, 65B, 75B, Nyílt
Kevés nevező esetén kategória összevonást alkalmazunk!"
Kérdezem: A 70B kategóriák tudatosan lettek kihagyva, vagy csak
figyelmetlenségből? Mivel a kategóriák felsorolás után rögtön ki van
mondva az összevonás lehetősége, nagyon logikátlannak tűnik számomra, hogy
a szenior kategóriák teljes skálája fel van sorolva, az egyetlen 70B
kivételével.
Más: Mindig fázom tőle, ha a versenykiírásból azt tudom meg, hogy a
szállást egyénileg kell intéznem. Sajnos mindig azt tapasztalom ilyen
esetekben, hogy ha egyedül megyek, 1 fő számára így jóval megdrágul a
szállás. És félek is egyedül :-). Például a Barátság Kupán 2 éjszakai
szállásért IFÁ-val 11000 Ft-ot fizettem, olcsóbb szállást nem találtam. (És
először a portás el is akart küldeni a francba, hogy nincs hely, mert nem
találta az írást a foglalásomról.)
Más: Mivel a kiírás azt írja, hogy szállítás nincs, kérdezem, hogy a
verseny megközelíthető-e tömegközlekedéssel? Valmilyen járatbusszal
Nyíregyházáról?

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc