[Tajfutas] Nógrádi Hungária kupa holnapi sajtója

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Aug. 21., P, 16:50:59 CEST

Sziasztok!

Bár már egy kicsit hulla vagyok,de végül az előírt lapzártás időre összehoztuk a holnapi, kizárólag a sportágunkról hírt adó oldalt.

Az eseménytudósítás jobbára Nógrád megyei érdekeltségekkel van tele ,de azért mások eredményeit is olvashatjátok benne.
Az oldalt Józsa Bandi fotói színesítik.

Most viszont már nagyon gyorsan eldugulok, illetve ágynak dőlök, hisz ez az esemény számomra felért, sőt túllépett egy maratoni táv teljesítével is.

A következő lapszámunkba azért majd be kell szorítanom Kovalcsik Pista helyszínen készített fotójával együtt Telek Tibor barátomnak a napokban Amerikában a Siketek Tájékozódási Futó Világbajnokságán elért sikerét(itt szereztem róla tudomást), ahol M55 kategóriában az összetett világbajnoki címe mellett további két aranyérmes és egy ezüstérmes helyezést is begyüjtött.
Az eseményről egyébként bővebbet (Mihályi Feri, Szebeli István és Illés Vilmos eredménye) megtudtok ti is ha felkeresitek az MTFSZ honlapot.
Ha minden igaz az utanpotlaspsort.hu honlapján is lesz majd a Hungáriáról egy rövid záróhír.

Szpatty ! Jó éjszakát mindenkinek!

Üdv: Popey