[Tajfutas] Hungária végeredmény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Aug. 20., Cs, 22:07:43 CEST

Tisztelt Lista!

Azt hiszem, ilyesmi sem nagyon fordult még elő Hungária Kupán.

A verseny értékelésére majd később keresek szavakat. Először azonban
szeretném megkérni azt a versenyzőt vagy kísérőt, aki a csütörtök délutáni
eredményhirdetés folyamán tévedésből elvitte két pár 47-es méretű
futócipőmet, 1 fekete bozót térdnadrágot, 1 pár zöld lábszárvédőt és 1
gesztenye színű technológiai pólót, amiket (kivéve a könnyű stoplis cipőt)
a verseny utolsó napján viseltem, ennek megfelelően meglehetősen piszkos
állapotban lettek egy fekete "HUMANIC" feliratú táskába elcsomagolva,
szíveskedjék jelentkezni a felszerelés visszajuttatása céljából. (A táskába
helyeztem a rajtszámomat is, ami alapján megállapítható, hogy ki a
tévedésből elvitt felszerelés tulajdonosa.)

Azt se bánom, ha semmi mást, csak a két pár cipőt kapom vissza. Hiszen
ilyen méretű cipőkhöz úgyis elég nehéz lenne másik futót találni, aki
viselni tudná.

Visszatérve a verseny jellemzésére, lényegében Lux Ivánnal egyetértek.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson Ferenc
SZU
1113 Budapest, Villányi út 24/a