[Tajfutas] EFOL2015 sprint - térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Aug. 12., Sze, 17:31:45 CEST

Sziasztok,
Miközben javában tart az EFOL2015 eredményhirdetése, megnyitója Pécsett
a Széchenyi téren, ezúton megosztom veletek a térkép egy darabkáját.
1. Alaptérkép 2010-ből.
2. Alaptérkép kiegészítve az EOTR 1:10000 térkép szintvonalaival.
3. WMOC2011 térkép részlete.
4. Középkori Egyetem javítási rajz. (WMOC2011 térképét alapként használva.)
5. EFOL2015 színes részlet.
A versenyzők elfojthatatlan vágyat éreztek ahhoz, hogy még felvezetés
közben is Pécs történelmi belvárosának nevezetességeit szemléljék meg.
Remélem a kezükben lévő térképet a Rendezők (jó üzleti érzékkel
megáldva) adták el nekik a WMOC2011 megmaradt készleteiből.
A minél jobb eredmény érdekében képesek voltak halálmegvető bátorsággal
0,4 mm vastagsággal jelölt falakat is átvágni. (vagy átnyúlni felettük)
Jó hangulat, szép cél, nívós pályák, döglesztő meleg.
Hamarosan feldobok ide pár képet is.
Üdv,
Janó, aki hazamenekült a hőguta elől.

Name: Pécs_Középkori_Egyetem_EFOL2015_1.jpg
Type: image/jpeg