[Tajfutas] Windows 10 frissítés? -OFF

lacoqa at t-online.hu lacoqa at t-online.hu
2015. Aug. 10., H, 10:53:16 CEST

  Szia Janó!

Igen minden működik (OCAD stb.) bár én SI szoftvert nem használok.

Kitörölte minden játékomat:(

llib yge nav korí teleAmikor az Edge-ben lev​​

Amikor az Edge-ben lev​elet írok lásd előbb - áttér jobbról-balra
írásra! Gondolom valamilyen betűkombináció ilyen parancsot ad - kissé
szokatlan írás közben.

szabó laci​

Idézet (Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>):