[Tajfutas] Mondd, Te mit választanál?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2015. Aug. 7., P, 23:23:40 CEST

Úgy gondoltam, hogy elég abszurd a felvetés ahhoz, hogy senki ne vehesse
komolyan.

Persze meg lehet kérdőjelezni (hogy fejben is egyszerűsíthető-e a térkép),
de aki ezt teszi, az olyat tudhat, amit senki más a Földön.
Azt, hogy TG bármit rosszul csinált-e eddigi pályafutása alatt, azt
(eredményei alapján) egy valaki véleményezheti: Simone Niggli)

üdv:
kovacsp