[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Kézdy Pál kezdypal at freemail.hu
2015. Aug. 7., P, 13:42:01 CEST

Kedves Zsolt! Én is csak megerősíteni tudom, hogy remek verseny volt. Bár a sprintre nem tudtam odaérni, de vasárnap délután végigmentünk a belvárosi pályán is, ez igazi csemege volt. Köszönet a szervezésért. Üdv: Kézdy Pál
Wieder Ilona <wieder.ilona at upcmail.hu> írta:

     Kedves Zsolt!

Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Párommal  minden évben ott voltunk a Zsolt által rendezett versenyeken (az ideit ki kellett hagynunk egyéb, családi program miatt, nagy sajnálatunkra!), és igazán jól éreztük magunkat, jókat  futottunk, új terepeken, új térképekkel, amelyeket időt, fáradtságot nem ismerve Verebélyi Zsolti készített annak a 200 fő körüli létszámnak, aki eljött még Budapestről is a versenyeire. A  Szajki tavakhoz, a Szelestei arborétumhoz, a sárvári várba, Bük-fürdőre, Káldra, stb.

Nagyon hiányolnánk ezeket a jó hangulatú versenyeket, ha nem lennének!!!
Azt hiszem, sokak nevében írhatom:  NE HAGYD ABBA, ZSOLT!!!!

Üdv,
Wieder Ica