[Tajfutas] Mondd, Te mit választanál?

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2015. Aug. 6., Cs, 20:25:28 CEST

Szerintem a legjobb dolog, hogy a tájfutás a tájékozódás mellett futásból is áll! Miért kellene ezen változtatni? Ha egy sportág egyszerre teszi próbára a fizikai és szellemi (gondolkodásbeli) képességeket, akkor az a legjobb dolog a világon! Ki ebben jobb egy kicsit, ki abban! És az a menő, aki mindkettőben.
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----