[Tajfutas] Segítségkérés eredménycetli nyomtatáshoz

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Aug. 5., Sze, 18:33:22 CEST

Szia!

Úgy tűnik Jankó Tomi segítségével ezúttal sikerült megoldani a problémát.
A nyomtatón és az eredménycetli nyomtatásánál is a kiolvasó ablakban A4-es papírméretet állítottunk be és így már nem kérdez.
Ugyanakkor úgy tűnik, hogy nem sikerült megoldanom, hogy megjegyezze ezt a beállítást, így minden nap induláskor újra így kell beállítani, különben jön a felugró ablak...
A könyvtárat ahova elmenti a program az adatokat windows 7 és 8 alatt, azt Nektek simán sikerül megtalálni? Nekem sajnos ez sem megy, még számítógépes rendszergazdai segítséggel sem sikerült egyelőre rájönni a dolog nyitjára, persze ő az SI szoftvereket egyáltalán nem ismeri.

Legközelebbi versenyre már én is alighanem feltelepítem az MT2010-et kíváncsi vagyok az, hogyan fog viselkedni.

üdv. Viktor