[Tajfutas] WOC2015-Skócia Middle Final

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Aug. 4., K, 21:56:36 CEST

Sziasztok!

Azt hiszem nem sikerült világbajnoki pályákat kitűznöm a Barátság Kupára,
legalább is minden igyekezetem arra irányult, hogy a 15-16-os
pontelhelyezést a lehető legmesszebb elkerüljem. Pedig itt is akadt olyan
irtás, amit pontosan ilyen durva nyílt és sraffal jelöltem és még mélyedés
is akadt benne. Mondjuk lehet, hogy arra felé kevesebb a szeder:)... A
4-5-ös átmenetben körbe futottak az úton?

Egyébként egy kellemes szedrezést meg lehet majd ejteni az elöl rajtolóknak
a második napi rajtba beállásnál, bár viszonylag sok van, de olyan finom,
hogy a később besorsoltaknak nem biztos, hogy marad.

üdv. Viktor