[Tajfutas] Sopron pálya

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2015. Aug. 3., H, 01:37:38 CEST

Na ez az! Nekem a 3-4 átmenetet összekötő vonal (a pályám kicsit más volt)
éppen letakarta azt a bejáratot, amit Te a 3-asra javasolsz, így aztán
hosszas gondolkodás után a világos kék vonaladat választottam.

Az egyébként *különben kiváló élményt adó versenyen szerintem egyetlen hiba
volt*, hogy a piros összekötő egyeneseket nem szakították meg, ahol
kellett, de néha a kis kört sem. Előbbire példa a térképen a 6 - 7 átmenet,
mert a képernyőn látod az északi kijáratot, a terepen nem. A versenyen
megnéztem, hogy ki van-e nagyítva a takart részlet, s ott hogy látszik. De
jobb lett volna vaktában odafutni, ha pechem van, legfeljebb a másik
kijárathoz futok.

Különben, rendezői hiba-e, ha a versenyző kénytelen megállni, hogy megnézze
a térképet, vagy nem? Nem tudom, mi a fiatalabbak véleménye, az idősebb
korosztály biztos nem tartja hibának.

M. Gy.