[Tajfutas] sprint térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Aug. 2., V, 22:36:50 CEST

Akkor csak egy gyors reakció.
12-50 ep. jellegfa a szimbolban, a térképi jele pedig a gyümölcsöst
ábrázoló zöld pici karika.
ha  16-59 -től keletre lévő kerítés szabványos, azaz 0,4 mm-s, akkor
nagyon sok helyen így a várfalon sem értem a vékonyabb feketék
ábrázolását. pl. 3-31 karikán belül lévű íves fekete vonal. (Azokon
talán át lehet hatolni, le lehet róluk ugrani. Gondolom kész öngyilkosság.
Házak belső határvonalára nincs szükség, még ha a javító hozzá is jutott
a legjobb földhivatali alaptérképhez.
Üdv,
Janó, aki még mindig túlábrázolja a térképeit