[Tajfutas] sprint térkép

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2015. Aug. 2., V, 21:38:15 CEST

Ezek után baromira kíváncsi vagyok, vajon mit tudhat az a soproni térkép,
amihez képest egy VB sprint döntő kutyafüle. Valaki ossza már meg, legyen
kedves!

Amennyiben ez utcai futóverseny lett volna, akkor szegény Gáborunk - aki
mindannyiunk által köztudottan utcai futóversenyekben nem kevésbé
jeleskedik - nem veszít el 1 percnél is többet a 4 és 6os pontok közt...
Amit nagyon sajnáltam, mert az első részidős ponton produkált idejének
nagyon örültem, és bizakodtam, hogy ez végig kitart, és ebben a rendkívül
erős mezőnyben sikerül egy a Fanniéhoz hasonló jó eredménnyel lehoznia a
versenyt. Utóbbi szerintem megérdemel egy nagy gratulációt!

Ha a pályára vonatkozóan voltak negatív megjegyzések is verseny közben (a
worldofO szerint nem tartalmazott elég és időben szignifikánsan különböző
útvonalválasztásos átmenetet), szerintem egy igen jó és változatos pályán
láthattuk futni a versenyzőket, ami folyamatos koncentrációt igényelt. EZ
sportágunk sprint versenyszámának lényege, ezáltal a versengés alkalmas
volt a világbajnoki helyezések eldöntésére. De ez csak az én véleményem,
kíváncsi lennék a magyar válogatott "elemzésére", illetve az élen végzők
értékelésére.

Üdv,
Pintér Ábel