[Tajfutas] Április 25-26-i válogató és Diákolimpia továbbjutás...

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2015. Ápr. 19., V, 19:10:38 CEST

Sziasztok!

A jövő hétvégi, bükki versenyre, mindenkinek önállóan kell nevezni
(csatolva a kiírások).

Szállást, központilag intézünk az Ifjúsági táborban, 1800 Ft/fő +350 Ft
(IFA a 18 éven felülieknek). Írjatok az Évinek vagy nekem (hétfői
határidővel), hogy hány főre kell szállás és melyik napokra (péntek,
szombat)!

25-én Up. válogató, 26-án junior válogató (első napon a 18-asok 20-ba
nevezzenek)

A diákolimpiás kérdésekre is csatoltam az elfogadott elnökségi up.
programot, de ide is bemásolom:
Válogató versenyek

2015.04.25 Bükk edzőtábor Közép táv

2015.05.09 Bakony (Honvéd Kupa) Normál táv

2015.05.23 Kolozsvár Sprint

2015.05.24 Kolozsvár Rövidített normál táv

Az első válogató verseny időpontja ütközik a Megyei Diákolimpiák
időpontjával. Kérem az elnökséget, hogy az 1-2. válogató versenyt
eredményesen teljesítő versenyzők számára adja meg soron kívül az Országos
Diákolimpián történő elindulás lehetőségét!!!

Ezt elfogadta az elnökség....

Szombaton a válogató verseny előtt nem lesz központi edzés!
Ha valaki edzeni szeretne, kérjen térképet a rendezőktől és menjen ki egy
kis terepbemutatóra...

Tibi