[Tajfutas] Kérdőív az díjakról: még vasárnap estig!

Máthé Fanni mathefanni at gmail.com
2015. Ápr. 18., Szo, 21:46:42 CEST

Sziasztok,

Köszönöm szépen az eddigi válaszokat.
Aki még nem töltötte ki az eredményhiredetéssel kapcsolatos kérdőívet, de
szeretné, az holnap estig megteheti.

-------
Készítettem egy kérdőívet a tájfutó versenyek díjazásával kapcsolatban.
A kérdőív kitöltése anonim és csupán 1-2percet vesz igénybe.
http://goo.gl/forms/hByIULa5WV

Töltsétek ki sokan, minél több tájfutó válaszára kíváncsi vagyok!
Küldjétek körbe a klubokban, továbbítsátok/töltessétek ki a már olvasni
tudó (és ebből következően kütyükezelő:) és a kicsit nagyobb tájfutó
gyerekekkel is! :) Az ő véleményük is fontos!

Április 19. vasárnap éjfélig  várom a válaszokat!

Köszi,
Fanni