[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2015. Ápr. 16., Cs, 21:05:28 CEST

Kedves Mindenki,

A helyzet az, hogy az akkori állami sportvezetés akkor engedélyezte
a VB indulást a csapatnak, ha a vezető beígérte a dobogót, azaz a 3-6.
helyet.
Ezt addig mindig bevállalták. Akkor is amikor nem volt rá esély.
1976-ban viszont nem, vajon miért???
És erről a tényről a csapat tagjait elfelejtették értesíteni ...
amíg ők gőzerővel készültek.
Ez pedig a dolog emberi oldala.

Üdv, Hegedűs Zoltán