[Tajfutas] Rövid kérdőív a díjazásokkal kapcsolatban

Máthé Fanni mathefanni at gmail.com
2015. Ápr. 15., Sze, 09:35:03 CEST

Szia Orsi,

Teljesen igazad van, de ezeket mind szétszedve nagyon hosszú kérdőív
kerekedne ki, amit senki nem töltene ki, csak a nagyon lelkesek, mint
pl. te. :)
Ezt most kicsit általánosabban kell értelmezni, nagy vonalakban.
Kíváncsi vagyok a bővebb válaszodra, ezt az egyebekben is meg tudod
írni, az utolsó kérdésnél is, de ha gondolod, akkor töltsd ki a
kérdőívet (ha tudod így) és a többit kifejtve e-mailben küldd el nekem.

Fanni