[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2015. Ápr. 14., K, 13:31:55 CEST

Kedves Dani!

Abban a rendszerben is az volt a szokás, hogy kiskirályok döntöttek a
legtöbb kérdésben, akik viszont nem szívesen vállaltak felelősséget a
döntésükért.
Ebből adódóan kényelmesebb volt lemondani az indulás jogáról, mint esetleg
később megmagyarázni, ha nem úgy jöttek az eredmények, mint ahogy elvárták
volna.
Az is elég nagy gond, hogy olyan emberek kerültek döntési pozícióba, akik
erre nem alkalmasak. De az igazi gond pont az, hogy ráadásul át is verték a
versenyzőket. Elhitették velük, hogy érdemes mindent megtenni azért, hogy
csapatba kerüljenek, ahelyett, hogy előre tisztázták volna, hogy ezen a
versenyen nem lesz magyar csapat. (Lásd Düdü példáját, ki nem csak az
energiáit, hanem az egzisztenciáját is rááldozta volna erre a lehetőségre.)

Üdv

Zsolt