[Tajfutas] Régi Nők Lapja

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2015. Ápr. 14., K, 12:51:00 CEST

Kedves Kálmán!

A Te logikád szerint, akkor a fair play díjat sem kellene kiosztani évente, hiszen azzal csak elismerjük, hogy vannak olyan „balfácánok” akik a saját egyéni érdekük helyett képesek mások érdekeit is tiszteletben tartani?

A tisztesség az agyonfizetett golf világversenyen ugyanaz, mint a városi tájfutó bajnokságban. Ez vagy megvan, vagy nincs.

Az előre meghirdetett válogatási szempontrendszer felrúgása éppen olyan pofátlan dolog a mostani vezetés részéről, mint volt az akkori.

Éppen az a probléma, ha aki tud róla, az mélyen elhallgatja a történteket és még az erkölcsi megbecsülést is megtagadjuk tőlük.

Üdv

Zsolt