[Tajfutas] Fwd: Re: HOB egyéni vélemény

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2015. Ápr. 6., H, 17:35:36 CEST

Gondolom azok véleménye reális akik ott voltak. Nem a kiragadott képek
alapján kell egy egész

versenyről véleményt mondani. Igaz voltak kategóriák ahol csak mp-ek
döntöttek, de ott is a

várható eredmény született. Nálunk a rangsor (erősorrend) ami nem egy
verseny alapján és nem

pillanatnyi forma szerint áll össze egyben a dobogó sorrendjét is
tükrözte, de a többi eredménynél

is kevés volt az eltérés. Ahogy én követtem a mezőnyt, az 1. és a 3.
helyezett szerintem nem is látta egymást.

Nekem az elején elfutott a győztes és a pálya utolsó harmadában ismét,
addig mindig másfele járt. Amikor

láttam akkor meg se húztam hasznot belőle elment mint a gyorsvonat.
Miért nem ragadtam rá, amikor már

pillangón, variáción túl voltunk? (nem is tudom.....talán többet kell
edzeni??).

Szerintem a rendező gárda egy kimondottan jó, színvonalas, kemény (ha
nem is megszokott) bajnokságot hozott össze.

Links:
------
[1]
http://tajfutas.maccabi.hu/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_064.jpg